РЕГЛАМЕНТ ТО
ДЛЯ АВТОМОБІЛІВ IVECO
Планові технічні обслуговування (ТО) автомобіля відповідно до норм, встановлених заводом-виробником, гарантують безпечне використання транспортного засобу, дозволяють своєчасно виявити й усунути несправності, а також значно збільшують термін експлуатації автомобіля.
Викладена на цій сторінці інформація про технічне обслуговування не є повною та приведена для ознайомлення з базовими рекомендаціями при експлуатації автомобілів IVECO.
ПОЗНАЧЕННЯ ТО
M Maintenance - Стандартні операції, що проводяться через регулярні інтервали, кратні один одному, виражені в кілометрах пробігу автомобіля.
EP Extra Plan - Позапланові операції (додаткові до стандартного техобслуговування), виконуються через інтервали, які не збігаються з інтервалами стандартного обслуговування.
T Time - Разові спеціальні операції, пов'язані виключно із часовими інтервалами, і, як правило, виконуються в певні пори року.

Оберіть модель автомобіля зі списку, наведеного нижче:
Модель IVECO New Daily 2014 / Норми Euro 5, 6 / рік випуску 2014...поточний час
Модель IVECO Daily 2012 / Норма Euro 5 / рік випуску 2012...2014
Модель IVECO Daily 2006, 2009 / Норми Euro 4, 5 / рік випуску 2006...2012
Модель IVECO Daily / Норма Euro 3 / рік випуску 2000...2006
Зміст технічного обслуговування
для моделі IVECO New Daily 2014 (норми Euro 5, 6 / рік випуску 2014 ... поточний час)
ВАЖЛИВО !
- Заміна моторного масла не рідше, ніж 1 раз / 24 місяці.
- Річний пробіг < 20 000 км або експлуатація автомобіля IVECO New Daily в міських умовах - заміна моторного масла й масляного фільтра 1 раз / 12 місяців.
- Річний пробіг < 40 000 км - заміна масла моста 1 раз / 24 місяці, заміна масла КП 1 раз / 36 місяців.
Кожні
|
Кожні
|
|
|---|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
M1 |
M2 |
| Заміна масла у двигуні | ||
| Заміна масляного фільтра | ||
| Перевірка рівня рідини в гальмівній системі | ||
| Заміна масла в коробці передач | ||
| Заміна приводних пасів | ||
| Перевірка приводних пасів | ||
| Заміна паса ГРМ (для двигунів F1A) | ||
| Перевірка підсилювача кермового управління | ||
| Перевірка кріплення ГПК | ||
| Відкриття / закриття капота й заміна / ремонт бризковиків двигуна | ||
| Перевірка стоянкового гальма | ||
| Обнулення лічильника регенерації фільтра сажі DPF | ||
| Перевірка стану гальмівних дисків і накладок | ||
| Тест на дорозі |
Кожні
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
EP1 |
| Заміна масла диференціала заднього моста | |
| Заміна картриджа повітряного фільтра та очищення контейнера | |
| Заміна паливного фільтра |
Після перших
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
EP2 |
| Заміна паса та натяжного ролика паса ГРМ (для двигунів F1A) | |
| Заміна рухомого натяжного ролика генератора | |
| Заміна свіч розжарювання для попереднього нагрівання |
Щороку |
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т1 |
| Перевірка щільності охолоджувальної рідини | |
| Заміна паливного фільтра додаткового обігрівача |
Щороку,
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т2 |
| Перевірка стану фільтра квіткового пилку | |
| Заміна рідини гідравлічної гальмівної системи та прокачування |
Зміст технічного обслуговування
для моделі IVECO Daily 2012 (норма Euro 5 / рік випуску 2012...2014)
ВАЖЛИВО !
- Річний пробіг < 20 000 км - заміна моторного масла й фільтрів 1 раз / 12 місяців.
- Річний пробіг < 20 000 км - заміна масла КП 1 раз / 24 місяці.
- Річний пробіг < 20 000 км - заміна масла в мостах із дисковими гальмами 1 раз / 36 місяців.
- Заміна фільтра повітря, що надходить у кабіну, не рідше 1 разу / 12 місяців.
Кожні
|
Кожні
|
|
|---|---|---|
| ОПИС РОБІТ | M1 | M2 |
| Заміна масла у двигуні | ||
| Заміна масляного фільтра | ||
| Заміна паливного фільтра | ||
| Заміна фільтра попереднього очищення палива | ||
| Перевірка рівня рідини в гальмівній системі | ||
| Заміна масла в коробці передач | ||
| Перевірка стану паса ГРМ (для двигунів F1A) | ||
| Заміна паса компресора кондиціонера | ||
| Заміна паса ГРМ (для двигунів F1A) | ||
| Перевірка підсилювача кермового управління | ||
| Перевірка кріплення ГПК | ||
| Чистка сапуна заднього моста | ||
| Перевірка кермових наконечників | ||
| Перевірка кульових опор, кріплення карданного вала | ||
| Перевірка стану гальмівних дисків і накладок | ||
| Перевірка стоянкового гальма | ||
| Перевірка напрямку світла фар | ||
| Перевірка системи EDC за допомогою EASY | ||
| Регенерація фільтра часток (для двигунів із нормою Euro 4) | ||
| Тест на дорозі |
Кожні
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
EP1 |
| Заміна масла заднього моста |
Після перших
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
EP2 |
| Заміна свіч запалювання | |
| Заміна натягувача паса (для двигунів F1A) |
Кожні
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ (тільки для двигунів F1C) |
EP3 |
| Заміна ланцюга, натягувачей та зірочок системи ГРМ | |
| Заміна каталізатора | |
| Заміна фільтра вентиляції картерних газів |
Кожні
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т1 |
| Перевірка фільтра часток |
Кожні
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т2 |
| Перевірка стану охолоджувальної рідини | |
| Перевірка системи підігріву паливного фільтра |
Кожні
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т3 |
| Заміна рідини гальмівної системи |
Кожні
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т4 |
| Заміна повітряного фільтра | |
| Заміна охолоджувальної рідини двигуна та інтеркулера |
Зміст технічного обслуговування
для моделі IVECO Daily 2006, 2009 (норми Euro 4, 5 / рік випуску 2006...2012)
ВАЖЛИВО !
- Річний пробіг < 20 000 км - заміна моторного масла й фільтрів 1 раз / 12 місяців.
- Річний пробіг < 20 000 км - заміна масла КП 1 раз / 24 місяці.
- Річний пробіг < 20 000 км - заміна масла в мостах із дисковими гальмами 1 раз / 36 місяців.
- Заміна фільтра повітря, що надходить у кабіну, не рідше 1 разу / 12 місяців.
Кожні
|
Кожні
|
|
|---|---|---|
| ОПИС РОБІТ | M1 | M2 |
| Заміна масла у двигуні | ||
| Заміна масляного фільтра | ||
| Заміна паливного фільтра | ||
| Заміна фільтра попереднього очищення палива | ||
| Перевірка рівня рідини в гальмівній системі | ||
| Заміна масла в коробці передач | ||
| Перевірка стану паса ГРМ (для двигунів F1A) | ||
| Заміна паса компресора кондиціонера | ||
| Заміна паса ГРМ (для двигунів F1A) | ||
| Перевірка підсилювача кермового управління | ||
| Перевірка кріплення ГПК | ||
| Чистка сапуна заднього моста | ||
| Перевірка кермових наконечників | ||
| Перевірка кульових опор, кріплення карданного вала | ||
| Перевірка стану гальмівних дисків і накладок | ||
| Перевірка стоянкового гальма | ||
| Перевірка напрямку світла фар | ||
| Перевірка системи EDC за допомогою EASY | ||
| Регенерація фільтра часток (для двигунів із нормою Euro 4) | ||
| Тест на дорозі |
Кожні
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
EP1 |
| Заміна масла заднього моста |
Після перших
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
EP2 |
| Заміна свіч запалювання | |
| Заміна натягувача паса (для двигунів F1A) |
Кожні
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ (тільки для двигунів F1C) |
EP3 |
| Заміна ланцюга, натягувачей та зірочок системи ГРМ | |
| Заміна каталізатора | |
| Заміна фільтра вентиляції картерних газів |
Щороку,
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т1 |
| Перевірка фільтра часток |
Щороку,
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т2 |
| Перевірка стану охолоджувальної рідини | |
| Перевірка системи підігріву паливного фільтра |
Кожні
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т3 |
| Заміна рідини гальмівної системи |
Кожні
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т4 |
| Заміна повітряного фільтра | |
| Заміна охолоджувальної рідини двигуна та інтеркулера |
Зміст технічного обслуговування
для моделі IVECO Daily (норма Euro 3 / рік випуску 2000...2006)
ВАЖЛИВО !
- Річний пробіг < 15 000 км - заміна моторного масла й фільтрів 1 раз / 12 місяців.
- Річний пробіг < 15 000 км - заміна масла КП 1 раз / 24 місяці.
- Річний пробіг < 15 000 км - заміна масла в мостах із дисковими гальмами 1 раз / 36 місяців.
- Заміна фільтра повітря, що надходить у кабіну, не рідше 1 разу / 12 місяців.
Кожні
|
Кожні
|
|
|---|---|---|
| ОПИС РОБІТ | M1 | M2 |
| Заміна масла у двигуні | ||
| Заміна масляного фільтра | ||
| Заміна паливного фільтра | ||
| Заміна фільтра попереднього очищення палива | ||
| Перевірка рівня рідини в гальмівній системі | ||
| Заміна масла в коробці передач | ||
| Перевірка стану паса ГРМ (для двигунів F1A) | ||
| Заміна паса компресора кондиціонера | ||
| Заміна паса ГРМ (для двигунів F1A) | ||
| Перевірка підсилювача кермового управління | ||
| Перевірка кріплення ГПК | ||
| Чистка сапуна заднього моста | ||
| Перевірка кермових наконечників | ||
| Перевірка кульових опор, кріплення карданного вала | ||
| Перевірка стану гальмівних дисків і накладок | ||
| Перевірка стоянкового гальма | ||
| Перевірка напрямку світла фар | ||
| Перевірка системи EDC за допомогою EASY | ||
| Регенерація фільтра часток (для двигунів із нормою Euro 4) | ||
| Тест на дорозі |
Кожні
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
EP1 |
| Заміна масла заднього моста |
Після перших
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
EP2 |
| Заміна свіч запалювання | |
| Заміна натягувача паса (для двигунів F1A) |
Кожні
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ (тільки для двигунів F1C) |
EP3 |
| Заміна ланцюга, натягувачів та зірочок системи ГРМ | |
| Заміна каталізатора | |
| Заміна фільтра вентиляції картерних газів |
Щороку,
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т1 |
| Перевірка стану охолоджувальної рідини | |
| Перевірка системи кондиціонування |
Щороку,
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т2 |
| Перевірка стану охолоджувальної рідини | |
| Перевірка системи підігріву паливного фільтра |
Кожні
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т3 |
| Заміна рідини гальмівної системи |
Кожні
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т4 |
| Заміна повітряного фільтра | |
| Заміна охолоджувальної рідини двигуна та інтеркулера |

Оберіть модель автомобіля зі списку, наведеного нижче:
Модель IVECO EuroCargo / Норми Euro 3, 4, 5
Модель IVECO EuroCargo MY2008 / Норми Euro 4, 5
Зміст технічного обслуговування
для моделі IVECO EuroCargo (норми Euro 3, 4, 5)
ВАЖЛИВО !
- Річний пробіг < 40 000 км - заміна моторного масла й масляного фільтра 1 раз / 12 місяців.
- Річний пробіг < 40 000 км - заміна масла КП 1 раз / 24 місяці.
- Річний пробіг < 40 000 км - заміна масла в мостах 1 раз / 24 місяці.
- Заміна фільтра-осушувача пневматичної системи не рідше 1 разу / 12 місяців.
- Заміна фільтра повітря, що надходить у кабіну, при подачі відповідною контрольною лампою сигналу про засмічення, але не рідше 1 разу / 12 місяців.
Кожні
|
Кожні
|
Кожні
|
Кожні
|
|
|---|---|---|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
M1 |
M2 |
M3 | M4 |
| Перевірка стану підйомника й замка кабіни | ||||
| Дорожній тест | ||||
| Перевірка стану хомутів і гнучких з'єднань | ||||
| Загальне змазування шасі | ||||
| Перевірка рівня рідини в системі зчеплення | ||||
| Перевірка стану гальмівних дисків і накладок | ||||
| Заміна масла у двигуні | ||||
| Заміна масляного фільтра | ||||
| Заміна паливного фільтра | ||||
| Заміна фільтра попереднього очищення палива | ||||
| Перевірка зносу й пошкоджень приводних пасів | ||||
| Перевірка напрямку світла фар | ||||
| Перевірка кермових наконечників | ||||
| Заміна масла в маточинах | ||||
| Чистка сапуна коробки передач | ||||
| Перевірка сапуна моста | ||||
| Перевірка кріплення ГПК | ||||
| Заміна паса приводу водяної помпи, вентилятора й генератора, компресора кондиціонера | ||||
| Перевірка й регулювання (при необхідності) зазорів клапанів | ||||
| Перевірка системи EDC за допомогою EASY | ||||
| Перевірка системи AdBlue за допомогою EASY | ||||
| Заміна масла в КПП | ||||
| Заміна масла заднього моста |
Кожні
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ (для автомобілів із напівавтоматичною КПП) |
EP1 |
| Заміна масла й фільтра в напівавтоматичній коробці передач |
Після перших
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
EP2 |
| Заміна фільтра та чистка попереднього фільтра системи AdBlue |
Через кожні
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
EP3 |
| Заміна масла в коробці передач |
Щороку,
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т1 |
| Миття радіатора | |
| Перевірка стану фільтра кабіни |
Щороку |
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т2 |
| Заміна фільтра вологовідділювача | |
| Заміна фільтра автономного обігрівача |
Щороку,
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т3 |
| Перевірка стану рідини системи охолодження |
Кожні 2 роки |
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т4 |
| Заміна повітряного фільтра | |
| Заміна рідини системи охолодження | |
| Заміна гальмівної рідини |
Кожні 3 роки |
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т5 |
| Заміна рідини в системі зчеплення |
Зміст технічного обслуговування
для моделі IVECO EuroCargo MY2008 (норми Euro 4, 5)
ВАЖЛИВО !
- Річний пробіг < 80 000 км - заміна моторного масла й масляного фільтра 1 раз / 12 місяців.
- Річний пробіг < 80 000 км - заміна масла КП згідно з позаплановим графіком обслуговування.
- Річний пробіг < 80 000 км - заміна масла в мостах 1 раз / 24 місяці.
- Заміна фільтра-осушувача пневматичної системи не рідше 1 разу / 12 місяців.
- Заміна фільтра повітря, що надходить у кабіну, при подачі відповідною контрольною лампою сигналу про засмічення, але не рідше 1 разу / 12 місяців.
- Фільтр системи рециркуляції картерних газів двигуна (якщо передбачений) підлягає заміні при кожному плановому ТО.
Магістральні перевезення
|
Кожні
|
Кожні
|
Кожні
|
Кожні
|
|
|---|---|---|---|---|---|
Перевезення на короткі
|
Кожні
|
Кожні
|
- |
Кожні
|
|
Перевезення у важких умовах
|
Кожні
|
Кожні
|
- |
Кожні
|
|
| ОПИС РОБІТ |
M1 |
M2 |
M3 | M4 | |
| Перевірка рівня рідини в системі зчеплення | |||||
| Перевірка стану гальмівних дисків і накладок | |||||
| Заміна масла у двигуні | |||||
| Заміна масляного фільтра | |||||
| Заміна паливних фільтрів | |||||
| Загальне змазування шасі | |||||
| Перевірка всіх приводних пасів | |||||
| Перевірка трубок кондиціонера та гідросистеми | |||||
| Заміна масла в маточинах | |||||
| Чистка сапуна коробки передач | |||||
| Заміна паса приводу водяної помпи, вентилятора й генератора, компресора кондиціонера | |||||
| Перевірка та регулювання (при необхідності) зазорів клапанів | |||||
| Перевірка системи EDC за допомогою EASY | |||||
| Перевірка системи AdBlue за допомогою EASY | |||||
| Заміна масла в механічній КП | |||||
| Заміна масла моста | |||||
| Перевірка кермових тяг | |||||
| Перевірка кріплення ГПК | |||||
| Перевірка напрямку світла фар | |||||
| Заміна фільтра AdBlue, чистка передфільтра | |||||
КП Allison
|
Кожні
|
|
|---|---|---|
КП Allison
|
Кожні
|
|
| ОПИС РОБІТ (для автомобілів з автоматичною КП Allison) |
EP1 |
|
| Заміна масла й фільтра в напівавтоматичній коробці передач | ||
| Від'єднання - повторне очищення сапуна КП | ||
КП Allison
|
Кожні 120 000 км
|
|---|---|
КП Allison
|
Кожні 240 000 км
|
| ОПИС РОБІТ |
EP2 |
| Заміна масла в автоматичній КПП |
Кожні 150 000 км,
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
EP3 |
| Перевірочний тест пристроїв AdBlue (EASY) |
Кожні 360 000 км,
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
EP4 |
| Заміна масла механічної КПП (крім ZF S5-42) |
Кожні 6 місяців,
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т1 |
| Миття решітки радіатора | |
| Зняття - перевірка - встановлення повітряних фільтрів салону |
Щороку,
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т2 |
| Заміна осушувального фільтра пневматичного пристрою | |
| Заміна масла у всіх коробках відбору потужності (Multi-power) |
Щороку,
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т3 |
| Перевірка щільності рідини системи охолодження | |
| Заміна паливного фільтра додаткового обігрівача |
Кожні 2 роки |
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т4 |
| Заміна картриджа й очищення контейнера з очисником повітря | |
| Заміна охолоджувальної рідини двигуна |
Кожні 3 роки,
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т5 |
| Заміна масла та продування гідравлічного пристрою зчеплення |

Оберіть модель автомобіля зі списку, наведеного нижче:
Модель IVECO Stralis 2013 / Норма Euro 6
Модель IVECO Stralis 2013 / Норми Euro 4, 5
Модель IVECO Stralis / Норми Euro 4, 5
Модель IVECO Stralis / Норма Euro 3
Зміст технічного обслуговування
для моделі IVECO Stralis 2013 (норма Euro 6)
ВАЖЛИВО !
- Річний пробіг < 150 000 км - заміна моторного масла й фільтрів 1 раз / 12 місяців.
- Інтервал між замінами масла становить 150 000 км при заправленні КП трансмісійним маслом на мінеральній основі.
- Річний пробіг < 150 000 км - заміна масла в КП 1 раз / 24 місяці.
- Інтервал між замінами масла не повинен перевищувати 150 000 км при заправленні мостів маслом на мінеральній основі.
- Річний пробіг < 150 000 км - заміна масла в мостах 1 раз / 36 місяців.
- Необхідно заміняти фільтр-осушувач пневматичної системи не рідше, ніж 1 раз / 12 місяців.
- Набивання консистентного мастила у прес-маслянку повинне проводитися по мірі виробітку.
- При незначному річному пробігу необхідно проводити заміну фільтра повітря, що надходить у кабіну, не рідше 1 разу / 12 місяців.
- Передчасне засмічення повітряного фільтра зазвичай відбувається у зв'язку з несприятливими умовами експлуатації автомобіля. Саме тому фільтр слід заміняти незалежно від пробігу, якщо контрольна лампа подає сигнал про його засмічення.
Кожні
|
Кожні
|
|
|---|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
M1 |
M2 |
| Заміна масла у двигуні | ||
| Заміна масляного фільтра | ||
| Змащування штока клапана управління турбіною | ||
| Заміна фільтра попереднього очищення палива | ||
| Заміна фільтра вентиляції картерних газів | ||
| Перевірка зчеплення, контроль герметичності | ||
| Перевірка зносу й пошкоджень приводних пасів | ||
| Очищення фільтра кермового управління | ||
| Заміна фільтра системи AdBlue | ||
| Очищення попереднього фільтра системи AdBlue | ||
| Заміна приводного паса та паса компресора кондиціонера | ||
| Заміна повітряного фільтра активатора турбіни | ||
| Очищення або заміна повітряного фільтра | ||
| Перевірка систем EDC й AdBlue за допомогою EASY | ||
| Чистка сапуна коробки передач | ||
| Перевірка рівня рідини в системі зчеплення | ||
| Заміна фільтра - осушувача повітря | ||
| Чистка сапуна заднього моста | ||
| Заміна масла в маточинах | ||
| Заміна масла в редукторі моста | ||
| Перевірка кермового управління, контроль герметичності | ||
| Перевірка напрямку світла фар | ||
| Перевірка підіймача кабіни, замків капота, захисту двигуна | ||
| Перевірка додаткового обладнання | ||
| Тест на дорозі |
Після перших
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
EP1 |
| Регулювання зазорів клапанів |
Задній міст із барабанними гальмами |
Через кожні
|
|---|---|
Задній міст із дисковими гальмами |
Через кожні
|
| ОПИС РОБІТ |
EP2 |
| Заміна масла в задньому і проміжному мостах |
Перше заправлення |
Маслом класу
|
|---|---|
Друге заправлення |
Через 360 000 км,
|
Подальші заправлення |
Маслом стандарту IVECO 18-1807:класу MGS2 - через 360 000 км, але не рідше 1 разу / 3 роки;класу MGS1 - через 240 000 км, але не рідше 1 разу / 2 роки;класу MGM - через 120 000 км, але не рідше 1 разу / 1 рік |
| ОПИС РОБІТ |
EP3 |
| Заміна масла в КП |
|
|
Через кожні
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
EP4 |
| Заміна фільтра DPF |
|
|
Через кожні
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
EP5 |
| Заміна натягувача паса |
Кожні
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т1 |
| Заміна фільтра салону | |
| Миття решітки радіатора |
Кожний рік,
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т2 |
| Перевірка стану рідини системи охолодження | |
| Заміна паливного фільтра автономного обігрівача |
Кожні 2 роки |
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т3 |
| Заміна рідини системи охолодження |
Кожні 3 роки |
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т4 |
| Заміна рідини приводу зчеплення |
Зміст технічного обслуговування
для моделей IVECO Stralis 2013 (норми Euro 4, 5)
ВАЖЛИВО !
- Річний пробіг <150 000 км - заміна моторного масла та фільтрів 1 раз / 12 місяців.
- При заправці КП трансмісійним маслом на мінеральній основі інтервал між замінами масла становить 150 000 км.
- Річний пробіг <150 000 км - заміна масла в КП 1 раз / 24 місяці.
- При заправці мостів маслом на мінеральній основі інтервал між замінами масла не повинен перевищувати 150 000 км.
- Річний пробіг <150 000 км - заміна масла в мостах 1 раз / 36 місяців.
- Необхідно замінювати фільтр-осушувач пневматичної системи не рідше, ніж 1 раз / 12 місяців.
- Набивання мастила у прес-маслянки повинне проводитися по мірі виробітку.
- При незначному річному пробігу необхідно проводити заміну фільтра повітря, що надходить у кабіну, не рідше 1 разу / 12 місяців.
- Передчасне засмічення повітряного фільтра зазвичай відбувається у зв'язку з несприятливими умовами експлуатації автомобіля. Саме тому фільтр слід замінювати незалежно від пробігу, якщо контрольна лампа подає сигнал про його засмічення.
Кожні
|
Кожні
|
|
|---|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
M1 |
M2 |
| Заміна масла у двигуні | ||
| Заміна масляного фільтра | ||
| Заміна фільтра попереднього очищення палива | ||
| Заміна фільтра очищення палива | ||
| Заміна фільтра вентиляції картерних газів | ||
| Заміна повітряного фільтра двигуна | ||
| Заміна масла в маточинах | ||
| Заміна попереднього та основного фільтрів системи AdBlue | ||
| Заміна фільтра кермового управління | ||
| Заміна фільтра - осушувача повітря | ||
| Перевірка рівня рідини в системі зчеплення | ||
| Перевірка зносу й пошкоджень приводних пасів | ||
| Заміна приводного паса та паса компресора кондиціонера | ||
| Перевірка електромагнітної муфти вентилятора | ||
| Чистка сапуна коробки передач | ||
| Чистка сапуна заднього мосту | ||
| Перевірка систем EDC та AdBlue за допомогою EASY | ||
| Перевірка кермового управління, контроль герметичності | ||
| Перевірка напрямку світла фар | ||
| Перевірка підіймача кабіни, замків капота, захисту двигуна | ||
| Перевірка додаткового обладнання | ||
| Тест на дорозі |
Кожні
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
EP1 |
| Заміна фільтра тонкого очищення палива, змащення шасі |
Після перших
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
EP2 |
| Заміна масла й фільтра в автоматичній коробці передач | |
| Перевірка й регулювання зазорів клапанів і насос-форсунок |
Задній міст із барабанними гальмами |
Через кожні
|
|---|---|
Задній міст із дисковими гальмами |
Через кожні
|
| ОПИС РОБІТ |
EP3 |
| Заміна масла в задньому і проміжному мостах |
Перше заправлення |
Маслом класу
|
|---|---|
Друге заправлення |
Через 360 000 км,
|
Подальші заправлення |
Маслом стандарту IVECO 18-1807:клас MGS2 - через 360 000 км, але не рідше 1 разу / 3 роки;клас MGS1 - через 240 000 км, але не рідше 1 разу / 2 роки;клас MGM - через 120 000 км, але не рідше 1 разу / 1 рік |
| ОПИС РОБІТ |
EP4 |
| Заміна масла в КП |
|
|
Через кожні
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
EP5 |
| Заміна натягувача паса |
Кожні
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т1 |
| Заміна фільтра салону | |
| Миття решітки радіатора |
Кожний рік,
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т2 |
| Перевірка стану рідини системи охолодження | |
| Заміна паливного фільтра автономного обігрівача |
Кожні 2 роки |
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т3 |
| Заміна рідини системи охолодження |
Кожні 3 роки |
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т4 |
| Заміна рідини приводу зчеплення |
Зміст технічного обслуговування
для моделей IVECO Stralis (норми Euro 4, 5)
ВАЖЛИВО !
- Річний пробіг <75 000 км - заміна моторного масла і фільтра 1 раз / 12 місяців.
- При заправці КП трансмісійним маслом на мінеральній основі інтервал між замінами масла становить 150 000 км.
- Річний пробіг <75 000 км - заміна масла в КП 1 раз / 24 місяці.
- При заправці мостів маслом на мінеральній основі інтервал між замінами масла не повинен перевищувати 150 000 км.
- Річний пробіг <75 000 км - заміна масла в мостах 1 раз / 36 місяців.
- Необхідно замінювати фільтр-осушувач пневматичної системи не рідше, ніж 1 раз / 12 місяців.
- Набивання мастила у прес-маслянки повинне проводитися по мірі виробітку.
- При незначному річному пробігу необхідно проводити заміну фільтра повітря, що надходить у кабіну, не рідше 1 разу / 12 місяців.
- Передчасне засмічення повітряного фільтра зазвичай відбувається у зв'язку з несприятливими умовами експлуатації автомобіля. Саме тому фільтр слід замінювати незалежно від пробігу, якщо контрольна лампа подає сигнал про його засмічення.
Кожні
|
Кожні
|
|
|---|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
M1 |
M2 |
| Заміна масла у двигуні | ||
| Заміна масляного фільтра | ||
| Заміна паливного фільтра | ||
| Змащення штоку клапана управління турбіною | ||
| Заміна фільтра вентиляції картерних газів | ||
| Перевірка зчеплення, контроль герметичності | ||
| Перевірка зносу й пошкоджень приводних пасів | ||
| Очищення фільтра кермового управління | ||
| Заміна фільтра системи AdBlue | ||
| Очищення попереднього фільтра системи AdBlue | ||
| Заміна приводного паса та паса компресора кондиціонера | ||
| Заміна повітряного фільтра активатора турбіни | ||
| Перевірка систем EDC та AdBlue за допомогою EASY | ||
| Заміна фільтра попереднього очищення палива | ||
| Чистка сапуна коробки передач | ||
| Перевірка рівня рідини в системі зчеплення | ||
| Заміна фільтра - осушувача повітря | ||
| Чистка сапуна заднього мосту | ||
| Заміна масла в маточинах | ||
| Заміна масла в редукторі мосту | ||
| Перевірка кермового управління, контроль герметичності | ||
| Перевірка напрямку світла фар | ||
| Загальне змащення шасі | ||
| Перевірка підіймача кабіни, замків капота, захисту двигуна | ||
| Перевірка додаткового обладнання | ||
| Тест на дорозі |
Кожні
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
EP1 |
| Заміна фільтра в автоматичній коробці передач |
Після перших
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
EP2 |
| Заміна масла в автоматичній коробці передач |
Через кожні
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
EP3 |
| Перевірка й регулювання зазорів клапанів і насос-форсунок | |
| Заміна приводних пасів |
Кожні
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т1 |
| Заміна фільтра салону | |
| Миття решітки радіатора |
Кожний рік,
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т2 |
| Перевірка стану рідини системи охолодження | |
| Заміна паливного фільтра автономного обігрівача |
Кожні 2 роки |
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т3 |
| Заміна рідини системи охолодження |
Кожні 3 роки |
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т4 |
| Заміна рідини приводу зчеплення |
Зміст технічного обслуговування
для моделей IVECO Stralis (норма Euro 3)
ВАЖЛИВО !
- Річний пробіг <75 000 км - заміна моторного масла та фільтра 1 раз / 12 місяців.
- При заправці КП трансмісійним маслом на мінеральній основі інтервал між замінами масла становить 150 000 км.
- Річний пробіг <75 000 км - заміна масла в КП 1 раз / 24 місяці.
- При заправці мостів маслом на мінеральній основі інтервал між замінами масла не повинен перевищувати 150 000 км.
- Річний пробіг <75 000 км - заміна масла в мостах 1 раз / 36 місяців.
- Необхідно замінювати фільтр-осушувач пневматичної системи не рідше, ніж 1 раз / 12 місяців.
- Набивання мастила у прес-маслянки повинне проводитися по мірі виробітку.
- При незначному річному пробігу необхідно проводити заміну фільтра повітря, що надходить у кабіну, не рідше 1 разу / 12 місяців.
- Передчасне засмічення повітряного фільтра зазвичай відбувається у зв'язку з несприятливими умовами експлуатації автомобіля. Саме тому фільтр слід замінювати незалежно від пробігу, якщо контрольна лампа подає сигнал про його засмічення.
Автомобілі, виготовлені
|
Кожні
|
Кожні
|
|---|---|---|
Автомобілі, виготовлені
|
Кожні
|
Кожні
|
| ОПИС РОБІТ |
M1 |
M2 |
| Заміна масла у двигуні | ||
| Заміна масляного фільтра | ||
| Заміна паливного фільтра | ||
| Змащення штоку клапана управління турбіною | ||
| Заміна фільтра вентиляції картерних газів | ||
| Перевірка зчеплення, контроль герметичності | ||
| Перевірка зносу й пошкоджень приводних пасів | ||
| Очищення фільтра кермового управління | ||
| Заміна приводного паса та паса компресора кондиціонера | ||
| Заміна повітряного фільтра активатора турбіни | ||
| Очищення або заміна повітряного фільтра (для автомобілів, вироблених після жовтня 2007 року) |
||
| Перевірка систем EDC за допомогою EASY | ||
| Заміна фільтра попереднього очищення палива | ||
| Чистка сапуна коробки передач | ||
| Перевірка рівня рідини в системі зчеплення | ||
| Заміна фільтра - осушувача повітря | ||
| Чистка сапуна заднього мосту | ||
| Заміна масла в маточинах | ||
| Заміна масла в редукторі мосту | ||
| Перевірка кермового управління, контроль герметичності | ||
| Перевірка напрямку світла фар | ||
| Загальне змащення шасі | ||
| Перевірка підіймача кабіни, замків капота, захисту двигуна | ||
| Перевірка додаткового обладнання | ||
| Тест на дорозі |
Кожні
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
EP1 |
| Заміна фільтра в автоматичній коробці передач |
Після перших
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
EP2 |
| Заміна масла в автоматичній коробці передач |
Задній міст
|
Через кожні
|
|---|---|
Задній міст
|
Через кожні
|
| ОПИС РОБІТ (для автомобілів, вироблених після жовтня 2007 року) |
EP3 |
| Заміна масла в коробці передач |
Через кожні
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
EP4 |
| Перевірка й регулювання зазорів клапанів і насос-форсунок | |
| Заміна приводних пасів |
Кожні
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т1 |
| Заміна фільтра салону | |
| Миття решітки радіатора |
Кожний рік,
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т2 |
| Перевірка стану рідини системи охолодження | |
| Заміна паливного фільтра автономного обігрівача |
Кожні 2 роки |
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т3 |
| Заміна рідини системи охолодження |
Кожні 3 роки |
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т4 |
| Заміна рідини приводу зчеплення |

Оберіть модель автомобіля зі списку, наведеного нижче:
Модель IVECO Trakker 2013 / Норма Euro 5
ПЕРІОДИЧНІСТЬ ПО ПРОБІГУ
Рекомендовано для автомобілів при перевезеннях на середні та довгі дистанції
Модель IVECO Trakker 2013 / Норма Euro 5
ПЕРІОДИЧНІСТЬ ПО МОТОГОДИНАХ
Рекомендовано для бетономіксерів, самоскидів, снігоприбиральної техніки
Модель IVECO Trakker / Норми Euro 4, 5
Модель IVECO Trakker / Норма Euro 3
Зміст технічного обслуговування
для моделей IVECO Trakker 2013 (норма Euro 5)
ПЕРІОДИЧНІСТЬ ПО ПРОБІГУ
Рекомендовано для автомобілів при перевезеннях на середні та довгі дистанції
ВАЖЛИВО !
- Річне напрацювання <1 000 мотогодин - заміна моторного масла й фільтрів 1 раз / 12 місяців.
- Річне напрацювання <1 000 мотогодин - заміна масла в КП та мостах 1 раз / 24 місяці.
- При наявності сірки в дизельному паливі більше ніж 0,5% періодичність заміни масла у двигуні ділиться надвоє.
- Необхідно замінювати фільтр-осушувач пневматичної системи не рідше, ніж 1 раз / 12 місяців.
- Набивання мастила у прес-маслянки повинне проводитися по мірі виробітку, але не рідше 1 разу / 12 місяців.
- При незначному річному пробігу необхідно проводити заміну фільтра повітря, що надходить у кабіну, не рідше 1 разу / 12 місяців.
- Передчасне засмічення повітряного фільтра зазвичай відбувається у зв'язку з несприятливими умовами експлуатації автомобіля. Саме тому фільтр слід заміняти незалежно від пробігу, якщо контрольна лампа подає сигнал про його засмічення.
Кожні
|
Кожні
|
Кожні
|
|
|---|---|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
M1 |
M2 |
M3 |
| Заміна масла у двигуні | |||
| Заміна масляного фільтра | |||
| Заміна паливного фільтра | |||
| Заміна фільтра попереднього очищення палива | |||
| Перевірка зносу й пошкоджень приводних пасів | |||
| Перевірка систем EDC та AdBlue за допомогою EASY | |||
| Перевірка й регулювання (при необхідності) зазорів клапанів і насос-форсунок | |||
| Заміна повітряного фільтра активатора турбіни VGT | |||
| Перевірка працездатності вентилятора | |||
| Змащення клапана управління турбіною VGT | |||
| Очищення або заміна фільтра гідропідсилювача керма | |||
| Заміна фільтра вентиляції картерних газів | |||
| Чистка сапуна коробки передач | |||
| Чистка сапуна мосту | |||
| Перевірка рівня рідини в системі зчеплення | |||
| Перевірка сапуна мосту | |||
| Загальне змащення шасі | |||
| Заміна масла в задньому мосту | |||
| Заміна масла у проміжному мосту | |||
| Заміна масла в маточинах осей | |||
| Перевірка напрямку світла фар | |||
| Перевірка стану підіймача й замка кабіни | |||
| Дорожній тест | |||
| Очищення пре-фільтра й заміна фільтра системи AdBlue | |||
| Перевірка системи AdBlue за допомогою EASY | |||
| Перевірка кріплення кермового механізму | |||
| Заміна повітряного фільтра двигуна |
Через кожні
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
EP1 |
| Заміна масла в коробці передач та інтардері |
|
|
Через кожні
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
EP2 |
| Заміна приводних пасів |
|
|
Через кожні
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
EP3 |
| Заміна ролика-натягувача приводного паса |
Кожні
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т1 |
| Перевірка стану фільтра кабіни | |
| Миття решітки радіатора | |
| Перевірка стану гальмівних накладок |
Кожен рік,
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т2 |
| Заміна фільтра автономного обігрівача | |
| Перевірка стану охолоджувальної рідини |
Кожен рік |
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т3 |
| Заміна масла в коробці відбору потужності |
Кожні 2 роки |
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т4 |
| Заміна охолоджувальної рідини |
Кожні 3 роки |
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т5 |
| Заміна рідини приводу зчеплення |
Зміст технічного обслуговування
для моделей IVECO Trakker 2013 (норма Euro 5)
ПЕРІОДИЧНІСТЬ ПО МОТОГОДИНАХ
Рекомендовано для бетономіксерів, самоскидів, снігоприбиральної техніки
ВАЖЛИВО !
- Річне напрацювання <1 000 мотогодин - заміна моторного масла й фільтрів 1 раз / 12 місяців.
- Річне напрацювання <1 000 мотогодин - заміна масла в КП та мостах 1 раз / 24 місяці.
- При наявності сірки в дизельному паливі більше ніж 0,5% періодичність заміни масла у двигуні ділиться надвоє.
- Необхідно замінювати фільтр-осушувач пневматичної системи не рідше, ніж 1 раз / 12 місяців.
- Набивання мастила у прес-маслянки повинне проводитися по мірі виробітку, але не рідше 1 разу / 12 місяців.
- При незначному річному пробігу необхідно проводити заміну фільтра повітря, що надходить у кабіну, не рідше 1 разу / 12 місяців.
- Передчасне засмічення повітряного фільтра зазвичай відбувається у зв'язку з несприятливими умовами експлуатації автомобіля. Саме тому фільтр слід заміняти незалежно від пробігу, якщо контрольна лампа подає сигнал про його засмічення.
Кожні
|
Кожні
|
Кожні
|
|
|---|---|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
M1 |
M2 |
M3 |
| Заміна масла у двигуні | |||
| Заміна масляного фільтра | |||
| Заміна паливного фільтра | |||
| Заміна фільтра попереднього очищення палива | |||
| Перевірка зносу й пошкоджень приводних пасів | |||
| Перевірка систем EDC та AdBlue за допомогою EASY | |||
| Перевірка й регулювання (при необхідності) зазорів клапанів і насос-форсунок | |||
| Заміна повітряного фільтра активатора турбіни VGT | |||
| Заміна паса приводу вентилятора й генератора, компресора кондиціонера | |||
| Перевірка працездатності вентилятора | |||
| Змащення клапана управління турбіною VGT | |||
| Очищення або заміна фільтра гідропідсилювача керма | |||
| Чистка сапуна коробки передач | |||
| Чистка сапуна мосту | |||
| Перевірка рівня рідини в системі зчеплення | |||
| Перевірка сапуна мосту | |||
| Загальне змащення шасі | |||
| Заміна масла в задньому мосту | |||
| Заміна масла у проміжному мосту | |||
| Заміна масла в маточинах осей | |||
| Перевірка напрямку світла фар | |||
| Перевірка стану підіймача й замка кабіни | |||
| Дорожній тест | |||
| Очищення пре-фільтра та заміна фільтра системи AdBlue | |||
| Перевірка системи AdBlue за допомогою EASY | |||
| Перевірка кріплення кермового механізму |
Через кожні
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т1 |
| Заміна масла в коробці відбору потужності |
| ОПИС РОБІТ |
Т2 |
|---|---|
| Заміна масла в коробці передач та інтардері |
|
|
Через кожні
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т3 |
| Заміна ролика-натягувача приводного паса |
Кожні
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т4 |
| Перевірка стану фільтра кабіни | |
| Миття решітки радіатора | |
| Перевірка стану гальмівних накладок |
Кожен рік,
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т5 |
| Заміна фільтра автономного обігрівача | |
| Перевірка стану охолоджувальної рідини |
Кожен рік |
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т6 |
| Заміна повітряного фільтра та очищення корпусу | |
| Заміна фільтра вентиляції картерних газів |
Кожні 2 роки |
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т7 |
| Заміна охолоджувальної рідини |
Кожні 3 роки |
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т8 |
| Заміна рідини приводу зчеплення |
Зміст технічного обслуговування
для моделей IVECO Trakker (норми Euro 4, 5)
ВАЖЛИВО !
- Річне напрацювання <500 мотогодин - заміна моторного масла й фільтрів 1 раз / 12 місяців.
- При заправці КП трансмісійним маслом на мінеральній основі інтервал між замінами масла - 500 мотогодин, але не рідше 1 разу / 12 місяців.
- Річне напрацювання <1 000 мотогодин - заміна масла в КП 1 раз / 24 місяці.
- При заправці мостів із дисковими гальмами маслом на мінеральній основі інтервал між замінами масла не повинен перевищувати 500 мотогодин, але не рідше 1 разу / 12 місяців, як і для мостів із барабанними гальмами.
- При незначному напрацюванні, яке не перевищує 500 мотогодин / рік, масло в мостах із дисковими гальмами необхідно міняти кожні 3 роки.
- При незначному напрацюванні, що не перевищує 500 мотогодин / рік, масло в мостах із барабанними гальмами необхідно міняти кожні 2 роки.
- Необхідно заміняти фільтр-осушувач пневматичної системи не рідше, ніж 1 раз / рік.
- При незначному річному пробігу набивання мастила у прес-маслянки повинне проводитися не рідше 1 разу / рік або по мірі виробітку.
- При незначному річному пробігу необхідно проводити заміну фільтра повітря, що надходить у кабіну, не рідше 1 разу / рік.
- Передчасне засмічення повітряного фільтра зазвичай відбувається у зв'язку з несприятливими умовами експлуатації автомобіля. Саме тому фільтр слід заміняти незалежно від пробігу, якщо контрольна лампа подає сигнал про його засмічення.
Кожні
|
Кожні
|
Кожні
|
|
|---|---|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
M1 |
M2 |
M3 |
| Заміна масла у двигуні | |||
| Заміна масляного фільтра | |||
| Заміна паливного фільтра | |||
| Заміна фільтра попереднього очищення палива | |||
| Перевірка зносу й пошкоджень приводних пасів | |||
| Перевірка систем EDC та AdBlue за допомогою EASY | |||
| Перевірка й регулювання (при необхідності) зазорів клапанів | |||
| Заміна повітряного фільтра активатора турбіни | |||
| Заміна паса приводу вентилятора й генератора, компресора кондиціонера | |||
| Перевірка працездатності вентилятора | |||
| Змащення клапана управління турбіною | |||
| Заміна фільтра вентиляції картерних газів | |||
| Очищення або заміна фільтра гідропідсилювача керма | |||
| Чистка сапуна коробки передач | |||
| Чистка сапуна мосту | |||
| Перевірка рівня рідини в системі зчеплення | |||
| Заміна фільтра вологовідділювача | |||
| Перевірка сапуна мосту | |||
| Загальне змащення шасі | |||
| Заміна масла в задньому мосту | |||
| Заміна масла у проміжному мосту | |||
| Заміна масла в маточинах осей | |||
| Перевірка стану напрямних супортів | |||
| Перевірка напрямку світла фар | |||
| Перевірка стану підіймача й замка кабіни | |||
| Дорожній тест | |||
| Очищення пре-фільтра й заміна фільтра системи AdBlue | |||
| Перевірка системи AdBlue за допомогою EASY | |||
| Перевірка кріплення кермового механізму |
Через кожні
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т1 |
| Заміна масла в коробці відбору потужності |
Перша заміна через
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т2 |
| Заміна масла в коробці передач |
Кожні
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т3 |
| Перевірка стану фільтра кабіни | |
| Миття решітки радіатора | |
| Перевірка стану гальмівних накладок |
Кожен рік,
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т4 |
| Заміна фільтра автономного обігрівача | |
| Перевірка стану охолоджувальної рідини |
Кожен рік |
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т5 |
| Заміна повітряного фільтра | |
| Заміна фільтра вентиляції картерних газів |
Кожні 2 роки |
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т6 |
| Заміна охолоджувальної рідини |
Кожні 3 роки |
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т7 |
| Заміна рідини приводу зчеплення |
Зміст технічного обслуговування
для моделей IVECO Trakker (норма Euro 3)
Для автомобілів, вироблених після 2007 року
ВАЖЛИВО !
- Річне напрацювання <500 мотогодин - заміна моторного масла й фільтрів 1 раз / рік.
- При заправці КП трансмісійним маслом на мінеральній основі інтервал між замінами масла - 500 мотогодин, але не рідше 1 разу / рік.
- Річне напрацювання <1 000 мотогодин - заміна масла в КП 1 раз / 2 роки.
- При заправці мостів із дисковими гальмами маслом на мінеральній основі інтервал між замінами масла не повинен перевищувати 500 мотогодин, але не рідше 1 разу / рік, як і для мостів із барабанними гальмами.
- Річне напрацювання <500 мотогодин - заміна масла в мостах із дисковими гальмами 1 раз / 3 роки.
- Річне напрацювання <500 мотогодин - заміна масла в мостах із барабанними гальмами 1 раз / 2 роки.
- Необхідно замінювати фільтр-осушувач пневматичної системи не рідше, ніж 1 раз / рік.
- При незначному річному пробігу набивання мастила у прес-маслянки повинне проводитися не рідше 1 разу / рік або по мірі виробітку.
- При незначному річному пробігу необхідно проводити заміну фільтра повітря, що надходить у кабіну, не рідше 1 разу / рік.
- Передчасне засмічення повітряного фільтра зазвичай відбувається у зв'язку з несприятливими умовами експлуатації автомобіля. Саме тому фільтр слід заміняти незалежно від пробігу, якщо контрольна лампа подає сигнал про його засмічення.
Експлуатація автомобіля в умовах бездоріжжя |
Кожні
|
Кожні
|
Кожні
|
|---|---|---|---|
Експлуатація автомобіля на дорогі не менш як 80% |
Кожні
|
Кожні
|
Кожні
|
| ОПИС РОБІТ |
M1 |
M2 |
M3 |
| Заміна масла у двигуні | |||
| Заміна масляного фільтра | |||
| Заміна паливного фільтра | |||
| Заміна фільтра попереднього очищення палива | |||
| Перевірка зносу й пошкоджень приводних пасів | |||
| Перевірка систем EDC за допомогою EASY | |||
| Перевірка й регулювання (при необхідності) зазорів клапанів | |||
| Заміна повітряного фільтра активатора турбіни | |||
| Заміна паса приводу вентилятора й генератора, компресора кондиціонера | |||
| Перевірка працездатності вентилятора | |||
| Змащення клапана управління турбіною | |||
| Заміна фільтра вентиляції картерних газів | |||
| Очищення або заміна фільтра гідропідсилювача керма | |||
| Чистка сапуна коробки передач | |||
| Перевірка кріплення кермового механізму | |||
| Перевірка рівня рідини в системі зчеплення | |||
| Заміна фільтра вологовідділювача (не рідше 1 разу / рік) | |||
| Перевірка сапуна мосту | |||
| Загальне змащення шасі | |||
| Заміна масла в задньому мосту | |||
| Заміна масла у проміжному мосту | |||
| Заміна масла в маточинах осей | |||
| Перевірка стану напрямних супортів | |||
| Перевірка напрямку світла фар | |||
| Перевірка стану підіймача й замка кабіни | |||
| Дорожній тест |
Експлуатація автомобіля в умовах бездоріжжя |
Через кожні
|
|---|---|
Експлуатація автомобіля на дорогі не менш як 80% |
Через кожні
|
| ОПИС РОБІТ |
Т1 |
| Заміна масла в коробці відбору потужності |
Експлуатація автомобіля в умовах бездоріжжя |
Через кожні
|
|---|---|
Експлуатація автомобіля на дорогі не менш як 80% |
Через кожні
|
| ОПИС РОБІТ |
Т2 |
| Заміна масла в коробці передач і редукторах |
Кожні
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т3 |
| Перевірка стану фільтра кабіни | |
| Миття решітки радіатора | |
| Перевірка стану гальмівних накладок |
Кожен рік,
|
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т4 |
| Заміна фільтра автономного обігрівача | |
| Перевірка стану охолоджувальної рідини |
Кожен рік |
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т5 |
| Заміна повітряного фільтра | |
| Заміна фільтра вентиляції картерних газів |
Кожні 2 роки |
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т6 |
| Заміна охолоджувальної рідини |
Кожні 3 роки |
|
|---|---|
| ОПИС РОБІТ |
Т7 |
| Заміна рідини приводу зчеплення |